Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail
Urząd Miejski w Drzewicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Drzewicy.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Budynek: Urząd Miejski w Drzewicy, ul. St. Staszica 22, 26-340 Drzewica
Dostępność wejścia
Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Staszica. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla wózków, znajdujący się z lewej strony budynku przy schodach, nie ma progu, a drzwi otwierają się automatycznie.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Dostępność parkingu
Przed budynkiem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych oraz jedno na parkingu po lewej stronie budynku.
Dostępność toalety
Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Utrudnienia
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
W budynku nie ma windy, oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Brak informacji o prawie wstępu z psem asystującym. W budynku nie ma również pętli indukcyjnych.
Pomoc w pokonaniu większych barier w danym budynku
W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki urzędu istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.
Obsługa osób słabosłyszących
Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta