Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail
Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail
„Ty i ja – teatry to są dwa” – dzieci i rodzice na zajęciach teatralnych
Termin realizacji projektu: od stycznia do czerwca 2017 roku
Przewidywana liczba uczestników bezpośrednich (aktywne uczestnictwo)
Opis merytoryczny projektu:
Z obserwacji wynika, że ekran telewizora i monitor komputera są głównymi bohaterami czasu wolnego dzieci. Zajęcia teatralne mogą stanowić alternatywę dla biernego i często mało pożytecznego spędzania wolnych chwil. Teatr rozwija dzieci intelektualnie, wzbogacając ich świat nowymi treściami, poszerza słownictwo, rozwija logiczne myślenie, kształci pamięć i uwagę, eliminuje nieśmiałość i lęk. Jest zatem płaszczyzną, działań, na której można rozwijać i doskonalić uzdolnienia dzieci, zapewniając im jednocześnie wszechstronny rozwój w wymiarze intelektualnym, psychicznym, społecznym, estetycznym, moralnym i duchowym.
Do zabawy w teatr chcemy zaprosić również rodziców naszych uczniów. Umożliwiłoby to wzmocnienie więzi emocjonalnych i społecznych poprzez wspólne spędzanie czasu oraz pracę przy zespołowym przedsięwzięciu.
Uważamy, że udział uczniów w proponowanych zajęciach stworzy im możliwość rozwijania zainteresowań, korzystnie wpłynie na wszechstronny rozwój dzieci oraz przygotuje je do aktywnego uczestnictwa w życiu kulturalnym społeczeństwa. Sądzimy, że wspólna zabawa dzieci i rodziców spełni oczekiwania obu stron.
Cele do zrealizowania i przewidywane efekty w wymiarze szkolnym oraz lokalnym
(pozytywne rezultaty i osiągnięcia)
Głównym celem zajęć jest: wszechstronny i harmonijny rozwój ucznia poprzez edukację teatralną oraz umożliwienie dzieciom wartościowego spędzania czasu wolnego
Cele szczegółowe:
Efekty:
Uczestnik koła teatralnego:
Autorzy i wykonawcy projektu:
Brak nadchodzących wydarzeń
p | w | ś | c | p | s | n |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|