Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

zmiana ustawień

Niedziela, 22 grudnia 2024
Imieniny: Bożeny, Drogomira i Zenona
Text Version
High contrast
A- A+

GTranslate

Wybierz język
Polish
English
French
German
Italian
Portuguese
Russian
Spanish

Urząd

Internetowa platforma zgłoszeń dla mieszkańców Gminy Drzewica

08.12.2022




Urząd Miejski w Drzewicy uruchomił serwis internetowy dedykowany konsultacjom społecznym z mieszkańcami Gminy Drzewica. Za pośrednictwem strony https://drzewica.wdialogu.pl można zgłaszać problemy zaistniałe w najbliższej okolicy, swoje propozycje, wnioski czy pytania, a system automatycznie powiadomi o zgłoszeniu odpowiedni referat Urzędu lub gminną jednostkę administracyjną.

Serwis opiera się na platformie wDialogu.pl, która jest elastycznym narzędziem do prowadzenia m.in. konsultacji społecznych oraz obsługi zgłoszeń mieszkańców. Zapewnia prostą komunikację na linii mieszkaniec – urzędnik, co wpływa na wzrost efektywności pracy jednostek samorządowych.

Aby dokonać zgłoszenia, należy:

lub też na stronę www.drzewica.pl, tam kliknąć na zakładkę „Urząd”, „Gospodarka”, „Sport i turystyka” lub „Historia i kultura” a następnie na baner „INTERNETOWY SERWIS ZGŁOSZEŃ „Drzewica.wDialogu”; 

  • wybrać kategorię (do wyboru są: „Oświata”, „Drogi i chodniki”, „Eko-interwencja”, „Komunikacja”, „Woda i kanalizacja”, „Porządek i bezpieczeństwo”, „Śmieci”, „Uszkodzona infrastruktura”, „Pomoc społeczna”, „Instytucja kultury”, a także „Policja” - Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa);
  • sprecyzować lokalizację;
  • krótko opisać sprawę;
  • ewentualnie dodać zdjęcia;
  • podać podstawowe dane osobowe;
  • wysłać zgłoszenie.

Dzięki automatycznemu systemowi informacja natychmiast trafi do odpowiedniej komórki Urzędu Miejskiego w Drzewicy lub jednostki organizacyjnej Gminy Drzewica, a autor zgłoszenia będzie mógł monitorować przebieg realizacji sprawy.

- Zachęcam mieszkańców do udziału w takiej formie dialogu społecznego. Zgłaszane opinie z pewnością okażą się pomocne w procesie podejmowania decyzji oraz działań mających na celu poprawę jakości życia w naszej Gminie  – podkreśla Burmistrz Drzewicy Janusz Reszelewski. – Nowo wdrożone rozwiązanie, wykorzystujące kolejną innowację technologiczną, jeszcze bardziej usprawni obsługę klienta i ułatwi kontakt z mieszkańcami, co wpłynie na skuteczność usług publicznych świadczonych przez Urząd Miejski w Drzewicy.